Tuesday, June 21, 2011

It`s hard to talk about it !!!

`A' ni ex ak..
SELASA,21 JUN 2011,wak2 klas psk,aku ngan member2 meluangkn masa lpk2 b`sama .tp mber aku sorang plak absent semalam aku x dtg aeni plax dye x dtg, tkr shift .hahaha.Aku lepak ngan zira,atul,afieka.tbe2 atul asked to me,`A’ ad contact2 ko lagi?.aku ckp ad tp miscl2 je…,ko tnye aku lagi miskol ko? Call x d?aku jawab x d dye micl2 je…aku yakin mesti ko x caye an.pas2,tbe2 soalan yg tersentakkan jantung aku,ko tnye kt aku,aku ad dngr owg ckp daripada ko `A’ ad mintx cpl blek ke?btol ke?,buat seketika aku memikrkan ad ke aku cakap kat sape2 . Aku cakap hish ! Tade lah mane ade… kalau ade pun aku x kn terima dye blek ati aku untuk `A’ dh tertutp.perrgggh mase 2 ake rasa regret aku terlepas cakap “ hati aku untuk `A’ dh tertutup ”, aku masih sygkan `A’ dan telalu rindu kat `A’ . pas2 ko ckp kat aku cpel jela ko kn sygkan dye . ko engt sng aku nk terima sbb aku pikirkan aty dan perasaan kau tau x ? gler ke aku nk amek `A’ daripada ko… aku ade cakap kt ko aku pikirkan kau kan.. pas2 ak blah aku ckp kat ko lagi ko jgn gso aku x kn amek `A’ daripada kau… aku tros pegi n tros duduk seorang diri kt blakang . aku cry dalam diam . pas2 tbe2 syidah tnye aku  ,ko npe? ko ok x? mate ko merah , ko nangis eh ? aku cakap x d lah uat pe nk nangis  , aku kalo sejuk mate aku memag merah.sebenarnye mase 2 aku memang sejuk pun . ko tau x aty aku sakit pikirkan dye , aku terlalu sygkn dye n aku really2 miss him. . but if he mintx  cpl ngan aku , aku memang nk cpl ngan `A’ tapi aku fikirkan kau . aku x snggup lukakan perasaan kwan aku sendiri..act tngh mlm 2 dye ad kola ak , sembang kjap je..sbb ak ngantok esk nye aku kene bgon awl nk kene g kl..tp ak tipu ko dye miskl2 je sbb aku ta nk korang gadoh..i hope u and `A’ will love between one another ever n ever….





No comments:

Post a Comment